هتل آدم و حوا

Hotel Adam and İskele Mevki, 07500 Serik/Antalya, Türkiye

معرفی و تصاویر

هتل آدم و حوا Hotel Adam and Eve ، هتل 5 ستاره مجلل در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است .

این هتل مخصوص بزرگسالان بالای 16 سال می باشد.

مسافران تور آنتالیا می توانند از اتاق های راحت و پاکیزه این اقامتگاه لذت ببرند.  اتاق ها، به سیستم تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز باغ یا دریا، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می باشند.

کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین تور ترکیه می باشند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی صحبت می کنند.

سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایل های مختلف استفاده کنند.

هتل آدم و حوا Hotel Adam and Eve دارای یک استخر فضای باز بزرگ و سرسره آبی، همراه با امکانات دیگر شامل: یک مدرسه غواصی، باشگاه های ورزشی آبی، مرکز سلامت و درمان، مرکز آبگرم، اتاق های مخصوص خانواده ها، پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی می باشد.

هتل Adam and Eve با ساحل اصلی  5 دقیقه پیاده و همچنین تا مرکز بلک، آمفی تئاتر آسپدونس و *محل اجرای نمایش های زنده 2 کیلومتر، محل اجرا 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

رستوران هتل خدمات صبحانه، نهار و شام ارائه می دهد و دارای 8 مجموعه جداگانه می باشد که در آنها انواع غذاهای بین المللی، دریایی و ایتالیایی برای میهمانان و گردشگران تور آنتالیا سرو می شود و همچنین در طول روز نیز انواع اسنک نیز ارائه می شود 

 اتاق های هتل آدم و حوا Adam and Eve

اتاق های هتل آدم و حوا از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای ویلای آدم سه نفره، ویلای ریاست جمهوری 6 نفره، ویلای حوا 4 نفره، اتاق با طراحی دو نفره همراه با چشم انداز دریا، اتاق دو نفره همراه با چشم انداز مستقیم دریا، اتاق با طراحی سوئیت، اتاق استاندارد با طراحی دو نفره همراه با دسترسی معلولین، سوئیت پادشاهی 6 نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.

امکانات هتل Adam and Eve

اقامتگاه Adam and Eve امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، سرویس اتاق ها، استخر سرپوشیده، استخر روباز، حمام ترکی، سونا، باغ، سالن ماساژ، حمام بخار فنلاندی، میز تور برای گردشگران تور آنتالیا کافه های شبانه روزی، کتابخانه، سالن آرایش و زیبایی، خدمات از خواب بیدار کردن، سرویس خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، فضای سبز، منطقه ساحل اختصاصی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، پارک آبی، کتابخانه، قایقرانی، مینی گلف، اتاق خانواده، امکانات اتاق VIP، مجموعه لباس عروس، کرایه ماشین، گاو صندوق، فروشگاه و مغازه، صرافی، خدمات اتو، اتاق چمدان، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، روزنامه، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ هتل Adam and Eve

این اقامتگاه دارای 8 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آنها انواع غذاهای محلی ترکی، غداهای دریایی، ایتالیایی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود . نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، شیرینی، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.

فاصله هتل Adam and Eve تا مکان های مهم آنتالیا

  • قنات روم : 13.6 کیلومتر
  • باشگاه گلف ملی : 9.4 کیلومتر
  • آمفی تئاتر آسپندوس : 13.4 کیلومتر
  •  فرودگاه آنتالیا : 24.8 کیلومتر
  • فرودگاه قاضی پاشا : 125.5 کیلومتر
  •  فرودگاه دالامان : 203.1 کیلومتر 

 

مشخصات

  • تعداد اتاق: ۴۹۷

فاصله تا ...

  • قنات روم ۱۳٫۶کیلومتر
  • باشگاه گلف ملی ۹٫۴کیلومتر
  • آمفی تئاتر آسپندوس ۱۳٫۴کیلومتر
  • فرودگاه آنتالیا ۲۴٫۸کیلومتر
  • فرودگاه قاضی پاشا ۱۲۵٫۵کیلومتر
  • فرودگاه دالامان ۲۰۳٫۱کیلومتر

مشخصات تماس

İskele Mevki, 07500 Serik/Antalya, Türkiye

وبسایت هتل

قوانین و امکانات

امکانات ورزشی

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کافی نت
لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
اتاق بازی برای کودکان
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ

امکانات تفریحی

تهویه مطبوع

امکاناتی که هتل دارد

استخر روباز
استخر سرپوشیده
جکوزی
سونا