هتل گرند رینگ

GRAND RING Göynük Mah. Başkomutan Atatürk Cad. No:512 Beldibi / Kemer,

معرفی و تصاویر

هتل گرند رینگ از هتل های معروف در منطقه بلدیبی کمر آنتالیاست.

این هتل 5 ستاره همواره در طول سال مملو از مسافر می شود و با ارائه خدمات رفاهی مناسب اقامتی خوش و دلنشین به ارمغان می آورد.

هتل گرند رینگ فاصله اندکی تا جاذبه های دیدنی منطقه دارد، بدین جهت دسترسی آسانی به تمامی جاذبه های شهر خواهید داشت. همچنین فاصله هتل گرند رینگ تا فرودگاه آنتالیا نیز حدودا 32 کیلومتر است و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است.

از امکانات معروف این هتل می توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی و اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند رینگ آنتالیا

قسمت پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته فعالیت داشته و خدماتی نظیر اتاق چمدان و تبدیل ارز در این بخش دایر هستند.

در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

برای آن دسته از مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال دارند، شرایط نگهداری از این کودکان فراهم گشته است. خدمات دیگری مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو در هتل GRAND RING با هزینه مجزا انجام می گیرند. اگر برای سفرکاری عازم این منطقه شده اید، با خیال راحت می توانید در مرکز بیزینس هتل گرند رینگ جلسات خود را برگزار کنید.

برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل ماشین کرایه کنید و با خیال راحت ساعات خوشی را تجربه کنید، همچنین در لابی می توانید از سالن آرایشی و زیبایی بهره مند شوید. همچنین لازم به ذکر است که پرسنل هتل گرند رینگ به زبان های آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند.

در رستوران هتل GRAND RING می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را در هر سه وعده غذایی سفارش دهید. همه غذاها به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شوند.

امکانات تفریحی هتل GRAND RING

این هتل بی نظیر دارای استخر روباز و سرپوشیده و ساحل اختصاصی است که در میان گردشگران شهرت دارد. در این منطقه علاوه بر شنا و آب تنی می توانید از غذاها و نوشیدنی های بار کنار استخر نوش جان کنید و غروب تماشایی خورشید را تماشا کرده و صدف های زیبا به عنوان یادگاری جمع کنید.
استخرهای این هتل به صورت فصلی و رایگان قابل استفاده است.

محوطه این هتل را باغ زیبایی فرا گرفته است و لحظات خوش در انتظار شماست.

از تفریحات دیگر این هتل می توان به پارک آبی، سرگرمی های عصرانه، ورزش های آبی، بولینگ، دارت، میز تنیس، زمین بازی کودکان، بیلیارد اشاره کرد. مطمئن باشید از انتخاب هتل Grand Ring Hotel Antalya پشیمان نخواهید شد و لحظاتی سرشار از دلخوشی و خاطرات خوب را تجربه خواهید کرد.

از جمله امکانات تفریحی ارائه شده دیگر در هتل گرند رینگ می توان به سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد که برنامه ورزشی خاص زیر نظر مربی خصوصی است. همچنین کلاب های شبانه برای گذران لحظات خوش میهمانان فراهم گشته است. تفریحات مورد توجه توریست ها در این هتل نیز عبارتند از حمام ترکی، جکوزی، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ و سونا.

 امکانات اتاق های هتل

اتاق های موجود در هتل GRAND RING عبارتند از اتاق دوبل استاندارد و اتاق دوبل لارج با چشم انداز رو به دریا. هر اتاق در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، بالکن و مینی بار است. حمام های اختصاصی موجود در داخل هر اتاق شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی است. همچنین با خیال راحت می توانید وسایل ارزشمندتان را در داخل گاوصندوق های موجود در اتاق ها قرار دهید.

امکانات دیگر در اتاق های هتل Grand Ring Hotel Antalya عبارتند از کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه تخت شو، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و فضای نشیمن.

 

 

 

مشخصات

فاصله تا ...

  • شهر قدیمی فاسلیس ۲۴کیلومتر
  • ساحل آنتالیا ۲۴٫۹کیلومتر
  • آکواریوم آنتالیا ۲۷٫۸کیلومتر
  • موزه آنتالیا ۲۹٫۶کیلومتر
  • فرودگاه آنتالیا ۳۲کیلومتر

مشخصات تماس

Göynük Mah. Başkomutan Atatürk Cad. No:512 Beldibi / Kemer,

قوانین و امکانات

امکانات ورزشی تستی

آسانسور
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
ساحل اختصاصی
صندوق امانات
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ

امکانات تفریحی

تهویه مطبوع

امکاناتی که هتل دارد

استخر روباز
استخر سرپوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی